wwman’s(ワーマン) blog

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Amazonプライムミュージックが使えない? (You can not use Amazon Prime music?)

 

 


 

 

今年の11月から、プライム会員向けに無料でサービスをスタートしたAmazonプライムミュージック

(From November of this year, Amazon Prime music that started the service for free for Prime members.)

 

f:id:wwman:20151202094312j:plain

 

無料なので毎日音楽を聴いています。

(Since free of you listening to music every day.)

 

 

音楽のある生活は楽しいですね!

(Life It is fun music!)

 

さて、せっかく購入したFireタブレットでもAmazonプライムミュージックを聴いてみようと設定をしてみたところ、エラーが出ます。

(Well, I tried to make settings to try listening to Amazon Prime music at great pains Fire tablet that you have purchased, you get an error.)

 

エラー内容は、「Primeサインアップエラー」です。

Error contents, is "Prime sign up error".)

 

エラーが出るのは「Kindle Fire HDX 7」です。

(Is coming out error is the "Kindle Fire HDX 7".)

古いデバイスは対応していないのかな?

(Old device wonder if not supported?)

 

Amazonのサービスは、利用できるデバイスの台数に制限があります。

Amazon's service, there is a limit to the number of devices that are available.)

 

バイスは4台まで。

(Device up to four.)

アプリは10台までです。

(App is up to 10 units.)

 

Amazonのサービスによって、台数の制限は変わるようですので、それぞれでご確認ください。

(By Amazon of service, because the number of restriction seems to change, please check respectively.)

 

私が使っている環境では、この制限には達していません。

(In an environment where I'm using, but it has not reached to this declaration.)

 

他のスマホで認証できるので、「Kindle Fire HDX 7」だけが認証できない状態です。

(It is possible to authenticate with other smartphone, it is in the state that only can not be authenticated "Kindle Fire HDX 7".)

 

せっかくハイスペックなKindle Fireを購入したのに、Amazonのサービスが使えないのは困ります。

(And Though I purchased a high-spec Kindle Fire, it is troubled not I use services of Amazon.)

 

尚、システムのバージョンは最新です。

(It should be noted that the version of the system is the latest.)

 

自分では解決できないので、Amazon先生に聞いてみました。

(That you can not solve by yourself, I tried to ask the Amazon teacher.)

 

その回答が以下です。

(The answer is the following.)

 

 


 


 

 

Amazonの回答><Amazon answer>

今回の問題につきましては、お客様がおっしゃるように、登録台数の制限等に起因しての問題ではなく、Amazon Musicアプリのバージョンが最新でない場合に発生することが報告されております。

(With regard to this issue, as customers you say, it is not a problem of due to the restriction such as the registration number, has been reported to occur if the version of Amazon Music app is not up-to-date.)

 

通常、Wi-Fiネットワークに常時接続されておりますと自動アップデートが行われる仕組みとなっておりますが、今回アップデートが行われていない状況かと存じますので、お手数ですが、以下の手順にてアップデートを行い、症状が改善するかお試しくださいますようお願いいたします。

(Usually, though we have become a mechanism for automatic updates when you are always connected to a Wi-Fi network is carried out, because it thinks whether the update is not done this situation, sorry to trouble you, but, to update in the following procedure was carried out, I ask that you please try whether symptoms improve.)

 

1.端末を充電器に接続します。

1.it will connect the terminal to the charger.

 

2.Wi-Fiに接続します。(接続されていることを確認します)

2.it will connect to Wi-Fi. And (make sure that you are connected)

 

3.設定〉アプリケーション〉すべてのアプリケーションを表示〉サードパーティアプリケーション〉すべてのアプリケーション〉Amazon Musicを選択し、キャッシュを消去、強制停止をタップします。

3.Settings> Applications> View all of the application> third-party applications> select all the applications> Amazon Music, and clear the cache, and then tap Force stop.

 

4.設定〉消費電力管理〉Smart Suspendをオフに設定します。

4.Setting> it will set off a power management> Smart Suspend.

 

5.設定〉新しいアイテムの同期をタップし、自動アップデートまで操作を行わず、しばらくそのままの状態で放置します。(おおむね24時間程度)

5.Setting> Tap the synchronization of the new item, it does not perform the operation until the automatic update, and then leave it for a while as it is. (Generally about 24 hours)

 

※Smart Suspendがオンになっている状態ですとスリーブモード時に電力消費を抑えるため通信が切断されます。

(※Smart Suspend is disconnected communication order and is a state that is turned on to reduce power consumption when the sleeve mode.)

このため、Wi-Fiに常時接続している場合でも自動アップデートが行われないことがございます。

(For this reason, there may be an automatic update is not carried out even if you are always connected to the Wi-Fi.)

 

 


 


 

 

これで駄目ならログを取って送付しろとのことでした。

(This was that of a white sending taking useless if the log.)

 

実際に試してみたところ、1時間くらい放置しておいたら使えるようになりました。

(I tried to actually try, it is now possible to use if you allowed to stand about 1 hour.)

 

たぶん、アプリが更新されたのだと思います。

(Maybe, I think the app has been updated.)

 

これで「Kindle Fire HDX 7」でAmazonプライムミュージックが使えるようになりました。

(Now I was able to use the Amazon Prime music in the "Kindle Fire HDX 7".)

 

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古いKindle Fireタブレットで暫く使っていないものがあると、アプリの更新が行われていなくてサービスが使えなくなるものがあるかも知れません。

(If there is something you are not using for a while in the old Kindle Fire tablet, and there may be things that update the app becomes unusable service not have been made.)

 

その時は上記の方法をお試しください。

(Please try the above method at that time.)

 

尚、Amazonにメールで問い合わせをしたら、土曜日の19時にメールを送って、23時に回答がきました。

(It should be noted that, after an inquiry by e-mail to Amazon, by sending a Saturday 19 at the mail, came 23 o'clock answer.)

 

なかなか早い対応です。

(It is quite fast correspondence.)

 

同じような症状で困っている人はお試しください。

(Please try the people who are in trouble with the same kind of symptoms.)

 

 

 

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ブログを読んで頂き、ありがとうございます。

(Thank you very much for reading a blog.)

毎日更新していますので、よろしければコメント等、お願いします。

(It's being renewed every day, so when it's good, comment, please.)

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